Amadeus verbreekt de 100.000 unieke hotelgrens


Amadeus, leverancier van geavanceerde technologische oplossingen en transactieprocessen voor de wereldwijde reis- en toerisme-industrie, is door de magische grens van 100.000 unieke hotellocaties gebroken door de implementatie van de Destinations of the World content. Dit bevestigt Amadeus’ marktpositie als het distributiesysteem met de meest uitgebreide en volledig geïntegreerde content van unieke hotellocaties.
De overeenkomst met Destinations of the World (DOTW), een toonaangevende wereldwijde reisgroothandel, laat Amadeus hotel content integreren, waarbij de reisagent pre-paid vouchers aan reizigers uitgeeft voor hun verblijf. De toegang tot deze content geeft reisagenten meer breedte en diepte in hun keuzemogelijkheden om inkomsten te sturen, het cashflowrendement te verbeteren en de dienstverlening te verhogen.
One-stop-shop
Deze deal is onderdeel van Amadeus’ doelstelling om de grootst mogelijke variëteit van locaties en tarieven te verstrekken – van grote hotelketens tot afgelegen onafhankelijke boutiquehotels – zodat het een echte ‘one-stop-shop’ oplossing blijft bieden.
Het Amadeus Selling Platform is de point-of-sale oplossing van het bedrijf voor reisagenten, dat op meer dan 90.000 verkooppunten wereldwijd wordt gebruikt. Met geavanceerde Passenger Name Record (PNR) integratie zullen boekers het gemakkelijk vinden om DOTW sales te verwerken, omdat ze in hun vertrouwde GDS omgeving blijven voor het zoeken en boeken van dit type hotel content. De hreisroute kan in het Amadeus systeem worden verwerkt.


Wat denk jij ervan?